.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع کارکنان مخابرات آمل مقابل فرمانداری
حدود 80 نفر از کارکنان شرکت مخابرات آمل ظهر امروز با تجمع مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان خواستار دریافت مطالبات‌شان شدند.

شمال نیوز: حدود 80 نفر از کارکنان شرکت مخابرات این شهرستان پیش از ظهر امروز با تجمع مقابل فرمانداری ویژه آمل خواستار دریافت مطالبات‌شان شدند.

در این تجمع تعدادی از مسئولان شهرستان آمل در گفت‌وگو با کارکنانی که مطالبات خود را در ایام قبل عید نوروز دریافت نکردند قول دادند پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیران دستگاه‌های مرتبط در آینده‌ای نزدیک مشکل‌شان برطرف شود.

یکی از کارکنان شرکت مخابرات آمل که با بیش از 20 سال فعالیت در این ارگان، هنوز زیر پوشش پیمانکار است، گفت: براساس مدارک موجود کارکنان پیمانی از سال 84 باید رسمی می‌شدند ولی در این شرکت کارکنانی که در مرکز خدمات شهری کار می‌کنند هنوز به عنوان کارمند مراکز روستایی شناخته می‌شوند.
وی بیان کرد: طبق ابلاغیه دولت به ارگان‌ها و نهادها باید عیدی و سنوات در بهمن ماه پرداخت می‌شد ولی تاکنون شرکت مخابرات آمل تنها حقوق بهمن ماه را پرداخت کرده و قول داده تا 20 اسفند ماه عیدی کارکنان پرداخت شود در حالی که پرداخت حقوق اسفند ماه و سنوات هم به سال آینده موکول شد.

به گزارش فارس، مسئولان شهری آمل به افرادی که خواستار دریافت مطالبات بودند قول دادند تا طی روزهای آینده با برگزاری نشست‌هایی موضوعات مطرح شده پیگیری شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد رضا 21 اسفند 1393
نیست که مخابرات در امدش کمه بیچاره ها پول ندارد که به کارکنانشان بدهند"
نا شناس 21 اسفند 1393
لابد شما هم مثل ا..... از درون شما را كشته و از بيرون مردم را يا همان مثل پُز عالي جيب خالي هستيد . البته بااين تفاوت كه كف حقوق كارمند شما سقف حقوق مدير ماست .
مهدی 21 اسفند 1393
می خواستم از شما خواهش کنم در مورد وضیعت حقوق کارکنان شرکتی و قراردادی شرکت مخابرات که اسم رسم بزرگی در جامعه داره گزارشی تهیه کنید البته اگه جراعتش رو دارید . ولی شاید باور نکنید مخابرات به ما نیروهای خدماتی بیست وچهار روز حقوق میده میگه چون 5 شنبه و جمعه تعطیله حقوق ندارید بیمه هم برامون بیست و چهار روز رد میشه حقوق هم هر دو ما بهمون می دند تازه خودشون بازنشسته های رسمی یک شرکت تشکیل دادند در کل کشور به نام تی سی وان tc1 که اونها هم یکی چیز از مزدمون کم میکنند بعد بهمون میدند تا اعتراض می کنیم می گند کار شما ارزشی برامون نداره یک اشاره کنیم 500 نفر بیکار میاند سر کار وضع کارگزارای مخابرات روستایی هم بدتره - نگهبانهای پیچاره به علت نگرفتن نیرو اونقدر مجبورند کشیک بدند راه خونه رو هم گم میکند . تو رو خدا باور کنید . این وضیعت شرکت مخابرات استان گلستانه . اقای وزیر ماه قبلی اینجا بود بهش نامه دادیم توجه نکرد هیچ تنبیه هم شدیم . ازوزیر دولت تدبیر این انتظار رو نداشتیم.
علی 21 اسفند 1393
دم بچه های مخابرات گرررررررررررررم
نا شناس 21 اسفند 1393
مسوولین مخابرات استان پاسخ بدن.
حقگو 21 اسفند 1393
شمال نیوز این وضعیت تمام کارگزارهای شرکت مخابرات استان مازندران هست که متاسفانه رئسای ادارات مخابرات استان با بیان اینکه اگر نمیخواهید بنویسید و بروید بیرون جواب میدهند
نیروی شرکتی مخابرات 21 اسفند 1393
درود بر بچه های شرکتی مخابرات آمل . اتحاد یعنی این . همه شرکتی های مخابرات استان باید باهم باشند وگرنه هیچکس (حتی رسمیهایی که فامیلهای شرکتی دارن هم)دلشون واسه ما نمیسوزه. تا اومدیم حرف بزنیم به زبون تهدید میگن اخراجت میکنیم هیچ کاری هم نمیتونی بکنی. تا کی ظلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمدی 20 اسفند 1393
باسلام این مشکل کل کارگزاران مخابرات استان مازندران است بخدادیگه جلوزن وبچه آبرویی نداریم لطفامسئولین زیربط به عنوان یه هم نوع رسیدگی فرمایند
مهدی 21 اسفند 1393
با سلام
اینجانب یکی از کارکنان بخش خصوصی مخابرات ساری هستم
از اول ورود به شرکت مخابرات دولت وعده قرار دادی کردن پرسنل شرکنی را داده اما هیچ اقدامی نکرده و شرکت مخابرات هم از این موضوع سر باز می زند
و نسبت به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هم بیخیال است.
کجایند حامیان کارگران که برسند به فریاد این بیجارگان
کارگری باسابقه 20سال 21 اسفند 1393
باسلام
کارمندان رسمی ما با بخش خصوصی شدن کارگر شدن اما در اصل کارمندتر شدن تمامی حقوق قبلی رابه اضافه حقوق وحق زن و فرزند کارگران رادریافت می کنند.
البته یک خوبی دیگرداشت که کارگردوبرابرحقوقش عیدی می گیرد.
مخابرات چالوس 21 اسفند 1393
من پرسنل مخابرات (بخش خصوصی )هستم .
اول باید از پرسنل بخش خصوصی آمل تشکر کنم که برای اولین بار در سطح استان بی سابفه بود !!! وامیدوارم که همکاران من هم در چالوس ودیگر شهرهای استان هم بیدار بشن واز حقی که از زن وبچشون داره ضایع میشه دفاع کنن ..
بنده با 12سال سابقه هنوز حقوقم از700تومن بالا تر نرفته من در این شب عیدی جلو رن وبجه واقعا شرمنده ام .خدایا خودت کمک کن .....
نا شناس 21 اسفند 1393
یک سوال از این اقایان معترض دارم شما جطور وارد مخابرات شدید؟ ازمون دادید یا اینکه با رابطه اومدید.
نا شناس 22 اسفند 1393
شرکتی ها اکثرا از بستگان بعضی افراد بودند که بدون امتحان و بدون مدرک مرتبط یک شبه سر کار امدند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 اسفند 1393
چرا مدرک دارنشون رو نمیگید با سابقه کار زیاد که با اون آزمون کذایی مسخره استخدامشون نکردین و از بیرون یه عده رو با رابطه و باند وارد مخابرات کردین با حقوق بالا.نگذارید دهنمون باز شه تا اسم ببریم چه کسانی رو با رانت آوردین تو مصاحبه آقایون تمام قد براشون بلند شدن و تا دم در بدرقشون کردن.
نا شناس 23 اسفند 1393
با سلام از ساری
درسته باید حق و حقوق کارمندان شرکتی هم باید به موقع داده بشه و شکی در آن نیست اما جایز نیست که آنها حق و حقوق کارمندان رسمی را زیر سوال ببرند چون کارمندان رسمی طی آزمون و مصاحبه (گزینش)وارد شرکت شده اند اما نیروهای شرکتی همگی یا فرزند همکار هستند یا با توصیه و سفارش آشنایان که اکثرا با مدارک و تخصص های غیر مرتبط و سیکل و دیپلم کارمند شده اند.
نا شناس 23 اسفند 1393
برده داري نوين در شركت مخابرات
نا شناس 23 اسفند 1393
كاش اقاي احمدي نزاد بود تا ما رسمي مي شديم
نا شناس 23 اسفند 1393
با سلام مسئولین کجا هستند چرا فکری به حال نیروهای بخش خصوصی مخابرات نمیکنند به گفته امام علی (ع) جامعه ای که حق مظلوم باقدرت از قوی (ظالم)گرفته نشود آن جامعه روی سعادت نخواهد دید
نا شناس 23 اسفند 1393
مسئولین مخابرات جواب بدید چرا ساکت شدید پشت این ماجرا چه خبر که نمتونید حرف بزنید
نا شناس 23 اسفند 1393
اونایی که آزمون دادن رو هم دیدیم . همشون با پارتی بازی و رانت انتخاب شدند . والا زمانی که من وارد شدم آزمونی در کار نبود . بعدش هم که برگزار شد آقا زاده های سفارشی رو انتخاب کردند نه ما رو که هم مدرک مرتبط داشتیم هم سابقه اجرایی . . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.